tisdag 6 mars 2007

Out of character

Ska tydligen på Snoops efterfest på söndag.

6 kommentarer:

Karin sa...

Jo, men det låter ju skitskoj!
Undrar varför de har lagt den på en söndag dock. Hur blir då måndagen?
Men de kanske har saftkalas?
Ser fram emot ett inlägg sen.

Fröken Lund sa...

Det var då själva fan. Inte för att jag gillar Snoop egentligen, men en sån fest tackar man ju inte nej till.

Vilsepolisen sa...

Karin: Jag tror de helt enkelt lade den efter konserten. Tydligen bryr sig inte hiphopvärlden om att det mest är 32-åriga jurister i publiken. Tänkte flexa in på jobber lite sent på måndag i alla fall. Lovar ingående detaljer från festen.

Fr. Lund: Vem gillar inte Snoop och Snoops fest?

Karin sa...

Ja. Allt framstår ju naturligtvis i ett helt annat ljus när man vet att 1.Han ska spela här (hur kunde jag missa det så totalt?) och 2.Konserten är på söndag.
Jag fattar alltså.
Gin and Juice. Bara den. En klassiker. Skulle varken tacka nej till konserten eller efterfesten.

Vilsepolisen sa...

Sorry, det är en killgrej, bara jag och brorsan den här gången. Nästa kanske.

Karin sa...

:-)!