torsdag 1 mars 2007

Det nya

Jag antar att det verkligt nya är att jag är singel sen en tid nu. Förra gången jag var det knarkade jag dejtingsajter och tyckte att jag hade blivit omåttligt modern. Inser förstås att jag var rätt sen med det och om möjligt ännu senare med att skaffa en blogg, men visst fan kan det vara värt att testa. dessutom ser det löjligt ut i alla andras kommentarfält om man inte är så där med att man har en egen blogg. En egen blogg är det nya svart eller vad det heter, men det här är ingen modeblogg så jag ska släppa det spåret. Inte för att jag vet vad det är för blogg, men jag antar tills vidare att jag växer med min tid och så småningom kommer på varför.

2 kommentarer:

Tina sa...

en egen blogg är ett måste om man ska vara inne. vill man vara sådär lagom ute för att visa att man inte bryr sig om att vara inne kan man starta en utifrån det. finns alltså alla anledningar att starta en egen blogg. din verkar lovande

Vilsepolisen sa...

Tack, jag ska hitta på en riktigt bra ursäkt endera dan.